Re: Karta TV

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 01:35:54 MET

egyptian wrote:

> We FlyVideo 98 dobijaja mnie te pasy poziome :| ale moze to tak wszedzie
> jest.

JAKIE PASY???
A, już sobie przypomniałem: są, jeżeli się Fly podepnie do kablówki (zresztą
na Averze też je miałem ;-(
Po podłączeniu do zwykłej anteny (ale ze wzmacniaczem porządnej jakości),
lub do EURO, NIE MA ŻADNYCH PASÓW (prawie, bo czasem mam ukośne fale, jak
np. włącze odkurzacz, ale to wina 20m kabla EURO...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|