Bios ABIT KT7RAID ustawienia

Autor: fred (grabiec_at_katowice.cc)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 19:00:03 MET DST

Witam,

Poszukuje kogos kto dobrze zna: po pierwsze ta plyte po drugie orientuje sie
w ustawieniach biosu Awarda tej plyty. Ciagle mam problemy z odtwarzaniem
DIVX-ow, zdarzaja sie zwisy przy np downloadzie z sieci . Mam wrazenie ze
jeszcze trzeba cos poprawic w biosie. Wczesniej wieszaly sie gry 3D i po
rezerwacji przerwan w Biosie dla karty gr i dzwiekowej to uleglo poprawie,
ale Divx-y ciegle szwankuja. Prosze o kontakt na priva:
grabiec_at_katowice.cc

Abit kt7 Raid, Althon 950,Soundblaster 1024 Live!, Ibm 40 GB, ATI 128,
Pozdrawiam
Darek G