Re: Podejrzane Verbatimy

Autor: Zezero (zezero_at_go2.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 17:09:59 MET DST

Robert Drozd napisał(a) w wiadomości: ...
>Ostatnio kupiłem sobie pudełeczko z 20-oma Verbatimami 'DataLife' (bez
>Plus!), 650mb, 1-12x. Numer 043023. Na giełdzie w W-ie chodzą po
>45-48zł. Cena atrakcyjna, ale zajrzałem na cdrinfo.pl i strone Verbatima
>i nigdzie nie ma tych plytek! Są tylko Datalife plus i MetalAzo.
>
>Czy może to oznaczać, że:
>- to podróba?
>- jakiś beznadziejny model, do którego producent woli się nie
>przyznawać?

Też miałem takie podejrzenia,
tym bardziej, że CD-Speed 99, jako producenta nie podaje Mitsubishi.
Z wierzchu srebrne, powierchnia CD srebrno-niebieska?

Przypuszczam, że mogą to być jakieś CD-Romy marki "CD-RW" firmowane przez
Verbatima. Nie mają przecież MetalAzo i nie są tak ciemno niebieskie jak
Verbatimy (nawet te stare).

pozdrawiam

--
  00000 Zezero