Re: Podczas przegrywania z cd na dysk komp mi sie zawiesza

Autor: Emilo (emilo_at_yoyo.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 12:07:20 MET DST

hejka
> oczywiscie 4in1 zaistalowane ??

oczywiscie
> Czy DMA cd-romu wylaczone, magistrala przetaktowana ???? Cd-rom na
> standardowym kotrolerze /??

nie wiemzabardzo o co chodzi Ci z DMA, ale jest ptaszek przy DMA we
wlasciwosciach cdrom (mam go wylaczyc).
cdrom jest na standardowym kontrolerze. Poza tym przyegrywanie z cd na dysk
c jest spoko, ale na dysk d juz jest z bladami. Wogole jak przegrywam cos
duzego na dysk d to przegrywa sie z bledami.
przecwiczylem takie rozwiazanie:
odlaczylem cdrom i w jego miejsce podlaczylem dysk d
w wyniku takiego polaczenia mialem dwa dyski polaczone kazdy na innej
tasmie(innym ide). Blad juz sie pojawial.
Nie wiem tylko jaki wyciagnac z tego wniosek

Pozdrawiam
Emilo