Re: Dwa windowsy w komputerza - jak?

Autor: elemel7_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 31 Mar 2001 - 10:04:37 MET DST

> Chcialbym miec 2 windowsy (do grania i do pracy) wiem ze da sie to jakos
> zrobic tak ze na poczatku pokazuje sie menu z mozliwoscia wyboru
> systemu. Jak to zrobic ?
>
> Lukasz
Ktos wyzej podawal sposob z modyfikacja config i autoexec, tyle ze trzeba jakos
zainstalowac oba windowsy na raz, a drugi wykryje obecnosc pierwszego(wymaga to
manewrowania partycjami)
Jak koniecznie chcesz 2x98, to uzyj bootmanagera, najlatwiej sie dziala z
MasterBooter (szukaj w sieci pod mrboot albo mastboot)v. 3.1. Ma swoj EFDISK,
do instalacji windowsow mozna przyslaniac partycje itp.