Re: Czemu sieciowka "kopie"?

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 09:15:26 MET DST

In article <3AC3CB3A.AFB7956B_at_poczta.onet.pl> Krzysztof Pawleta <pawletak_at_poczta.onet.pl> writes:
>From: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_poczta.onet.pl>
>Subject: Re: Czemu sieciowka "kopie"?
>Date: Fri, 30 Mar 2001 01:54:34 +0200

>tak było w ArcNet!!!
>W Ethernet JEST izolacja galwaniczna: transformatory separujące - PRZYJRZYJ
>SIĘ!!!)

Transformatory sa do okablowania UTP. Wiele starszych kart nie ma izolacji
galwanicznej masy. Nowsze maja (jak ktos pisal) przetwornice izolujaca i
transoptory. Calkowitej izolacji nie ma poniewaz mam karte Realtek PCI na
ktorej spalil sie scalak DP8392 podczas "badan zerowania" przez elektryka.
Ta pierdola badala mi zerowanie prz pracujacych komputerach w sieci i
spalila w ten sposob 10 kart zanim go dopadlem :-((((

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com