Re: Dobra plyta pod AMD Duron

Autor: Lewap (lewap_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 08:56:15 MET DST

Ja mam ECS i bardzo sobie chwale, wcześniej miałem
MSI ale często "zawieszała sie" - tzn. przy starcie komputera
gadała zamiast raz "system available" to zacinała sie jak
stary adapter i bez przerwy gadała "system a, system a......"
Pomagało tylko wyłączenie i ponowne włączenie komputera.
Ten ECS nie gada i jest bardzo fajny po zatym Microstary są
sporo droższe i moim zdaniem nie warto przepłacać....