Re: kosci pamieci - jakie?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 00:07:36 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Yaro[tm] poderwany wena niewiadomego
pochodzenia napisal cos takiego....
: chodzi mi o jak najszybsze kosci 128- jakich firm kosci polecacie?
: mam do wyboru kosci firmy Wilk Elektronik,

To jest Infineon/Siemens oraz Samsung. Taie sprowadzaja i sprzedaja...

: Infineo,

_INFINEON_

: i jakiejs angielskiej
: firmy na "K" - ale drogie jak cholera

Kingston?

Osobiscie mam jedna kosc Kingston 64MB PC100, chodzi OK, oraz jedna kosc
Infineon 128MB PC100, rowniez wszystko OK, do tego chodza na RAS-CAS
2.2.2. :)

Kupuj Infineona - jest tanszy od kingstona. Co do WE - zaleznie czy
trafisz w Samsung'a czy w Siemens'a

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|