Re: ktory skaner?

Autor: RR (robr_at_pf.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 02:33:35 MET DST

Użytkownik Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9a2nnj$1tb$1_at_news.internetia.pl...
> ponizszych
mam agfę, jest naprawdę cool, ale kiedyś się zepsuła (silnik) - po 2 mies.
naprawy wróciła nienaprawiona, po nastepnych 1,5 mies. zaczęła w końcu
działać jak nalezy i jest spoko, do następnej awarii?