Athlon 900 i MSI K7T Turbo

Autor: Przemysław Augustyn (jadsadah_at_moon.ondraszek.ds.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 02:21:53 MET DST

mam powazny problem.
zlozylem kompa na plycie MSI K7T Turbo i zabily mnie wyniki z czujnikow
temperatury.
otoz wskazuja one temperature rzedu 70-80 stopni.. czy to w ogole mozliwe ?
procek nie jest krecony, chlodzony coolerem Spire,
obudowa big tower z 3 wentylatorami.

sprawdzalem w serwisie inne plyty.. temperatura na nich wynosila okolo 45-55
stopni.. na innych modelach MSI byla tak samo wysoka jak w moim przypadku.
sprawdzalem tez kilka innych procesorow athlon.
sytuacja identyczna. wysoka temperatura.

czy ktokolwiek slyszal o takim przypadku, jest w stanie mi pomoc..
czy mam olac wskazania plyty uwazajac ze czujniki zle wskazuja czy
natychmiast wyminic plyty.. jezeli tak to na jaka.. (ta ktora mam teraz ma
naprawde swietne parametry)

[na marginesie.. jezeli procek ma temperature 80 stopni to dlaczego radiator
jest zimny ? wydaje mi sie ze raczej powinienem miec problemy z jego
dotknieciem.. ]

Jadsadah.