Re: Zestaw do oceny

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 00:08:21 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) newbie poderwany wena niewiadomego
pochodzenia napisal cos takiego....
: ja zmienilbym glosniki na creative 2200 albo 2500 i karte na live'a :o)

ja glosniki to bym zmienil na takie od wiezy... jak poszukasz to na
gieldzie elektroniki mozna dorwac 2x 100W za 500zet ze wzmacniaczem.
Przynajmniej cus takiego sobie moj kuzyn sprawil ;)

A ja mam 2x 60W Tonsil/Sony i sa po prostu super - bija jakoscia kazde
glowniczki/gowienka komputerowe, pomimo tego, ze maja z 10 lat :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|