Re: NTFS czy FAT32

Autor: SqT (sqt_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 23:41:10 MET DST

> mam cztery partycje, na jednej Win98, na drugiej Win2000, trzecia i
> czwarta to programi i gierki.
> aktualnie mam Fata'a 32, czy oplaca mi sie przerabiac calosc na NTFS,
> czy zostawic jak dotychczas?
> czym sie roznia te dwa systemy plikow?

NTFS ogolnie jest lepszy jezeli chcesz moge napisac zalety
uwierz na slowo ze pod w2k gdzie plikow jest sporo
stosowanie NTFS jest wskazane i bardziej wydajne

Zosatw sobie jedna Fat32 tak na wszelki wypadek
np szybka instalacja w9x zawsze mozna boot disk latwo zmienic

masz gierki wiec nie wiem czy grasz pod w98 czy w2k
wiec rozwiaz sobie to jakos.

Standartowy NTFS jest niekodowany wiec nie ma problemu
z odczytem sa aplikacje pod dos'a widzilem kiedys

Najprotsza metoda to odczytac dane na innym NT
albo sciaganc programik do obslugi NTFS pod w98
kiedys widzilem takie cos.

Pozdrawiam.