Re: klopoty z Windows - do eXpertow

Autor: Daniel (duzytony_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 22:18:14 MET DST

Użytkownik "Domino" <domik100_at_yoyo.pl> napisał w wiadomości
> takie sobie 5 prostych pytanek, moze chociaz na jedno ktos odpowie

> czcionka

> Może expertem nie jestem, ale na mój gust dorwałeś jakiegoś fajnego
wiruska, ja na twoim miejscu wydrukowałbym ustawienia biosu, ustawił je na
standartowe i tak wystartował kompa, z miejsca usunął wszelkie partycje z
dysku i po restarcie założył je od nowa, potem systemik, a jak nie pomoże,
to może oznaczać, że czeka cie dużo pracy nad kompem (a tak w ogóle zastanów
się od jakiego momentu zaczął się sypać, czy coś instalowałeś albo wkładałeś
jakiś nowy klamot) A tak w ogóle uważam, że Norton nadaje się do W98, ale
zupełnie nie nadaje się do ME. Możliwe że to ten program ci nabruździł. Nie
instaluj go po przeinstalowaniu systemu