Re: goracy quantum fireball

Autor: McCrow (chris_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 21:49:33 MET DST

GLide napisal":
> Pamietam Quantumy od mniej wiecej 120MB i nigdy zaden nie grzal sie
> mocno.
> Aktualnie mam jeden 720rpm(fireballAS) i jeden 4500rpm (Lct08)

Hi
Widze, ze troche wiesz o Quantum'ach, wiec mam pytanko :)
Kupilem wlasnie Quantuma 40GB Lct20 i przy wylaczaniu
komputera dysk zgrzyta - wrazenie jakby glowica uderzala o talerz.
Czy to normalne?
Dodam, ze mam drugi egzemplarz.
Na pierwszym pojawily sie bad sektory dzien po kupnie
- mocny, piskliwy zgrzyt glowicy _w trakcie_ pracy systemu
i bady po restarcie. Dlatego tak niepokoja mnie te zgrzyty.
Aktualny egzemplarz mam 4 dni.

Pozdrawiam McCrow.