ktory skaner?

Autor: shark (shark_at_cnt.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 21:38:53 MET DST

huh... padl mi dzisiaj skaner, wiec musze rozejrzec sie za jakims nowym,
w koncu moj obecny troche juz posluzyl. powiedzcie prosze ktory z ponizszych
jest NA PRAWDE godny polecenia. plustek wydaje mi sie interesujacy,
szczegolnie jego paramety, zas agfa to taki jakby troche markowy jakby :)))

Plustek Optic Pro U24 1200 x 2400 dpi
Agfa Snap Scan 1236U 600 x 1200 dpi

plustek:
- Głębia szarości 16 bitów / pixel
- Układ optyczny CCD (pixel by pixel)
- Lampa fluorescencyjna z zimną katodą
- Zasilanie zewnętrzny zasilacz ~24V
- Rozmiar bufora pamięci 2 MB
- Długość kabla łączącego z komputerem 120 cm
- Sposób skanowania jednoprzebiegowy
- Sterowniki Windows 98/NT/2000
- pełna kompatybilność ze standardem TWAIN
- Oprogramowanie do edycji obrazu
   * Micrografx Picture Publisher 7.0
   * Pakiet CorelDraw 7 Select Edition
- Oprogramowanie OCR
   * Xerox TextBridge Classic 2.0
   * Abbyy FineReader 4.0 Sprint PL
- Oprogramowanie dodatkowe
   * Scanner Utility
   * Action Manager (obsługiwany z przycisków na przednim panelu skanera)
- Zawartość pudełka:
   * skaner
   * zasilacz
   * przewód USB łączący z komputerem
   * płyta CD z oprogramowaniem i sterownikami
   * płyta CD z programem FineReader 4.0 Sprint PL
   * instrukcja obsługi w języku polskim
- Wymagania:
   * Komputer IBM PC lub kompatybilny
   * Procesor Pentium lub szybszy