POMÓ¯CIE

Autor: Daniel (duzytony_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 20:23:54 MET DST

Po raz trzeci proszê o pomoc
Chodzi o problemy z zestawieniem Abit KT7a a dyskiem IBM ATA 100 30 Gb
Jest to p³yta bez Raidu po pod³±czeniu w/w dysku system zawiesza siê w
ca³kiem przypadkowych momentach. Nie ma znaczenia, jaki to system,
próbowa³em W98SE, Millenium, W2K. Spotka³em siê z tym problemem ju¿ dwa
razy, za ka¿dym razem zalecono mi wymianê na p³ytê z RAID i pod³±czenie
dysku pod hpt 370(wiadomo, trzeba by³o dop³aciæ oko³o 150 z³). Wtedy
problemy znika³y. Niestety nie mam mo¿liwo¶ci wymiany obecnej p³yty g³ównej.
Mo¿e znajdzie siê kto¶, kto spotka³ siê z tym problemem i go rozwi±za³.
Bardzo proszê o szybkie i konkretne odpowiedzi. Wszelkie sugestie mile
widziane.