Re: Problem - komp sie sam wylacza

Autor: Piotr Chlabicz (pchlabicz_at_poland.com)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 19:49:11 MET DST

Mój robi to samo, zaczynam podejrzewać SB Live (kłopoty zaczęły sie od czasu
zmiany karty). Jestem na etapie eliminowania przyczyn. Miałem zbyt mały
dysk, aby system pracował poprawnie, kupiłem większy, nie pomogło.
Oczywiście wcześniej wykonałem reinstalacje systemu, też nie pomogło.
Chnie sam posłucham innych sugestii na ten temat.

Piotr Chlabicz