Re: Plynnosc odtwarzania divx'ow

Autor: Piotr (pk_at_kki.net.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 19:06:03 MET DST

> Z moich doświadczeń wynika, iż dopiero K6-2 450 potrafi większość
filmów
> wyświetlać bez problemów i całkiem płynnie..
Mam AMD 333 na starszej płycie VIA bez UDMA, SB PCI i AGP Bansche 16M.
Wszystkie filmy chodzą pięknie, tyle tylko że z szybkiego HDD z dużym
cache.
Z CD niestety nie chodzą na pełnym ekranie.
Ale nie o tym...

Polecam ciekawy eksperyment, przeprowadziłem go na ,,Gladiatorze"- 2 CD.
Po uruchomieniu filmu na pełnym ekranie 800x600 32bity/85 Hz ,
uruchomiłem z opcją ,,zawsze na wierzchu", Monitor systemu -
Kernel-użycie procesora.
Oczywiście użycie procesora100%. Po upływie 1/3 filmu zaczyna powoli
spadać.
3/4 filmu i obciążenie już tylko w granicach 25 - 30%. U brata na P 666
momentami, nawet dłuższymi (3-4s) spada do z_e_r_a.

Wygląda to tak jakby Winda niechętnie dzieliła się mocą procesora z
użytkownikiem :).

--
            Piotr Kosmala