Co wybrac? Co najlepsze?

Autor: Piotr Piekarski (chemik333_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 18:19:24 MET DST

Please! Poradzcie co wybrac, co bedzie najlepszym wyborem za ceny ktore
podaje, oraz z czego obraz na TV oraz na monitorku w rozdz. 1280/1024 bedzie
przynajmniej dobry:

1. Leadtek WinFast II MX DH pro
(cena 660 zl)

2. Hercules II MX DDV (tv-out)
(cena 570 zl lub 610 zl za wersie 64 MB)

3. Prolink PixelView GeForce II MX (z tv-outem lub jakis dual nowy - teraz
wszedl)
(cena okolo 450 zl)

Raczej nie chce ich podkrecac. Powiedzcie co sie oplaca z tych trzech. Wiem
ze i tak kazdy z was wie gdzie kupic to taniej (jezeli mozna to do soboty
rano bym prosil o namiary w Warszawie - tylko zwykle sklepy i gielda, bo
karte zamiezam kupic 31 marca - sobota - no i musze miec czas na reakcje).

Od razu pisze, ze GF I DDR mi nie odpowiada (sorki MGB).
Na jakosci na TV mi raczej zalezy... PLEASE! Odpowiedzcie jak najszybciej!

Dziekuje i pozdrawiam :)

--
Moj adres:
chemik333_at_poczta.onet.pl