Re: Jaki sklep z komputerami w Warszawie ???

Autor: jerste (jerste_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 13:27:15 MET DST

Użytkownik Piotero <mieto_SPAM_at_viper.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9a1nut$1gi3$1_at_news2.ipartners.pl...
> Witam,
> Jaki sklep byscie polecili ??? Ja zawsze kupuje w Formacie na Brackiej i
> uwazam ze ich ceny sa w porzadku (porownywalne z gielda) a jakos jest
dobra.
> To ze sa czasem nieuprzejmni raczej mnie nie obchodzi. Pracowalem kiedys w
> handlu i wiem jak to jest. Ale moze sa lepsze ????
>
> Pzdr,
nie zartuj, ceny w Formacie na Brackiej w Warszawie (chyba ze piszemy o
roznych miastach) sa duzo wyzsze od gieldowych, moze z wyjatkiem roznych
kabelkow - te mozna tam kupowac - ceny porownywalne.

pozd