Modem Zyxel 2864 Elite

Autor: Carlos (carlos_at_isp.net.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 12:40:24 MET DST

Mam możliwośc kupienia takiego cuda w miare
tanio. Mam to 4Mbit flasha i 8Mbit na info.
Pytania:
1. Modem zgłasza się poprawnie pod Zfaxem, przy próbie
    update-u firmware-u po wysłaniu ATPUX wywala się
    komunikatem: non response on modem....
    Gwoli ścisłości modem pracuje poprawnie w trakcie połączeń.
    Jakieś sugestie?
2. Czy po udanym update do v.3.02 pracuje to w V.90?
3. Pod win2k zainstalowałem go jako standardowy i wszystko
    chodzi, ale przy każdym połączeniu wywala mi prędkośc 115k :-)
    Czy jest jakiś soft pokazujący realną prędkośc połączenia, jak w
przypadku
    sterowników do motoroli (pentagram omen, actiontec) ?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące tego modemu, szczególnie
od tych którzy mieli z tym dłużej do czynienia.
Pzdr.