Re: Numer seryjny

Autor: Waldi (waldis_at_enter.net.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 12:27:32 MET DST

Witam,
Jezeli ktos kupuje komputer w celu zarobkowym, to powinien
zostawic sobie jakas kwote na programy, a nie liczyc ze cos sobie "zalatwi"
Logiczne jest, ze najpierw trzeba zainwestowac. Zbiory zawsze przychodza poz
niej.
pozdrawiam
waldi
ps. Kradziesz jest zawsze Kradzieza.
Użytkownik Stanislaw Chmielarz <StaCH_at_seler.uniprojekt.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:StaCH.335.0_at_seler.uniprojekt.com...