Re: NTFS czy FAT32

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 12:09:38 MET DST

Piotr Praglowski wrote:
[...]
> mam cztery partycje, na jednej Win98, na drugiej Win2000, trzecia i
> czwarta to programi i gierki.
> aktualnie mam Fata'a 32, czy oplaca mi sie przerabiac calosc na NTFS,
> czy zostawic jak dotychczas?
> czym sie roznia te dwa systemy plikow?

Zalety NTFSa względem fata to głównie ustawianie praw dostępu, nie
istnieje problem plików > 4 giga. Największa wada to IMO w razie padu
dysku brak narzędzi do odzyskania danych. IMO dane bezpieczniej trzymać
na fat (chyba, że są tajne/poufne) a system w2k na NTFSie, żeby Ci nikt
nie namieszał.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm