Re: Plyty ECS opinie?

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 08:31:53 MET DST

> Jak za takie pieniadze (jakies 435 zl za plyte P6ISA-II na i815e z 6
> zlaczami PCI) sa _absolutnie_bezkonkurencyjne_ !

340zl netto.

Widze, ze ona ma audio i chyba video,
o ile audio moze byc to wideo nie jest mi potrzebne.
Moze inny model, ale nie upieram sie, da sie pewnie
karte wylaczyc.

Jaki do tej plyty procek o dobry wspolczynniki wydajnosc / cena
i jak da sie go krecic?

Ktory z procesorow z listy nizej polecicie do lekkiego
podkrecenia w tej plycie? Moge kupic za (netto):
Celeron FCPGA 600 / 66 OEM - 252zl
Celeron FCPGA 700 / 66 BOX - 345zl
Celeron FCPGA 766 / 66 OEM - 443zl
Celeron FCPGA 800/100 BOX - 494zl
Pentium III FCPGA 700/100 BOX - 530zl
Pentium III FCPGA 800/100 BOX - 703zl

Czy macie jakas opinie o roznicy w wydajnosci CII i PIII
o takim samym zegarze? Prace graficzne glownie PhotoShop...

Np.:
Celeron FCPGA 800/100 BOX - 494zl, a
Pentium III FCPGA 800/100 BOX - 703zl
Roznica w cenie > niz kosztuje RAM 128MB...

QbA