Re: SDI - problem z gniazdem RJ11 (dlugie)

Autor: Lech (lechl_at_poczta.fm)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 22:56:39 MET

Dodam jeszcze, ze te powtarzajace sie co 4 sekundy tykniecia sa takie same,
jak 2 tykniecia terminala przy podnoszeniu sluchawki i konczeniu romowy (lub
rozpoczynaniu i konczeniu polaczenia modemowego), gdy terminal jest
podlaczony do starego gniazda.
Pozdrawiam
Lech

Użytkownik Lech <lechl_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97rp1d$2g4$1_at_news.tpi.pl...
> [...]
>
> W nowym gniazdku RJ11 dolaczonym do terminala bylo 6 srubek.
>
> S1 S2
> S3 S4
>
> S5 S6
>
> W instrukcji, schemat polaczenia drutow z linii do centrali przewiduje
> wystepowanie tylko dwoch drutow (czerwowego i niebieskiego) i pokazuje,
zeby
> przykręcic czerwony do S3 i niebieski do S4. Poniewaz w moim kablu sa 4
> druty, przykrecilem 2 kolorowe do S3 i 2 biale do S4.
> Mialem problem z zamocowaniem koncowki kabla RJ11- RJ45 do gniazda.
Wyjscie