Re: Gdzie kupic klawiature z cyrylica ?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 01:22:21 MET DST

Osoba podpisana jako "Marcin" <ms_at_ks.k.pl> w art.
news:99t5o9.6e.0_at_martinus.ks.k.pl pisze:
> Jak wyżej. Najlepiej aby miała jednocześnie
> litery łacińskie i cyrylicy.
> Jestem z Wrocławia.
>
> PS
> Czy takie coś w ogóle można dostać w sklepie,
> czy tylko poprzez prywatny import ?

Ostatnio widziałem klawiatury rosyjskie na giełdzie w Warszawie. Cena
normalna - jakieś 60-80 zł. Litery, oczywiście opisane tylko po rosyjsku.
Oni mają zupełnie inny rozkład klawiatury (jcukeng), więc gdyby jeszcze były
łacińskie, to byś chyba zwariował.
Jeśli to ma być dla osoby biegle piszącej po rosyjsku, to warto taką
klawiaturę kupić, jeśli chcesz korzystać od czasu do czasu, to lepiej
poszukać rozwiązania mapującego litery rosyjskie pod polskie odpowiedniki.
Jeśli to ma być Win9x ,to sprawdź
- http://windows.online.pl
- To i Owo o Windows http://www.pitow.wroc.pl/~yogurt/tio/
- grupę pl.comp.ogonki (dla dowolnego systemu)
Sam ostatnio zrobiłem podobne rozwiązanie i jestem z niego zadowolony.

PS. Sorry. Dopiero później zajrzałem na pl...win3x i rozumiem, że Ci się to
niekoniecznie przyda. Ale - w Win 3.x możesz przecież przełączać klawiaturę
polską i rosyjską, a i przemapowanie da się jakoś zhakować.

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
Harbour - 32-bitowy kompilator Clippera za free