Re: Plyty ECS opinie?

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 01:59:54 MET DST

"Jakub Jewuła" <biuro_at_skanowanie.com.pl> napisal(a):

>Co sadzicie o plytach ECS - sa sporo tansze od np. ASUSA...
>
>Pod CII / PIII do stabilnej pracy - jaka jest Wasza opinia?

Mam styczność od ponad roku z płytą p6bat ap i uważam, że
ta akurat jest w porządku. Możliwości kręcenia
są ograniczone (np. fsb tylko skokowe - choć cel400
chodzi bez wywrotek na fsb 83 bez podnoszenia napięcia).
System zachowuje się stabilnie i nie ma żadnych problemów
z instalacją podzespołów.
Nie wiem jak inne płyty tego producenta, ale
ta płyta dobrze wróży.
Generalnie ECS jest raczej mało popularny w Polsce,
choć ma dość duży wybór płyt.

Xaltuton