Re: Jaki monitor 17" do 1800zł?

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 11:55:30 MET DST

Uzytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Ogladalem flatrona i trynitron i oba mialy rozjechane piksle.
> Najlepiej widac to na obrzezu obrazu, ze ikonka lub linia rozplywa sie
> na poszczegolne barwy.
> Srodek jest ostry jak zyleta, ale juz na brzegach robi sie nieciekawie.
>
> Najlepiej uzyc do tego lupy powiekszajacej i patrzec na zbieznosc
> kolorow na malych jednokolorowych elementach graficznych na brzegach.
>
> W wiekoszosci monitorow widac nieostre, rozjechane kolory, tak ze
> na 100 monitorow wybierze sie te kilka co maja lepsze parametry i nadaja
> sie do grafiki.
Kurde, faktycznie. Na mojej 711 widac ze brzegi sa lekutko rozjechane. Dla
profigrafy to moze byc mankament. Ale ja go kupilem ze wzgledu na oczki moje
kochane o ktore to dbac nalezycie trzeba. Czasami te rozmazania powiekszaja
sie przy dlugiej pracy ale degauss je znacznie redukuje- ale masz racje -nie
likwiduje.
To chyba jedyne mankamenty tych skrinow. Tzn czasami geometria i prawie
zawsze malenkie mydlo na brzegach, ale i tak bija reszte jak nie tym to
parametrami, bezawaryjnoscia itp.

BTW Ktos napisal w jakims innym topicu ze CTX sa bardzo awaryjne. Co wy na
to?
Bo ja slyszalem ze psuja sie tak samo jak inne monitory tylko wtedy kiedy
sie zyluje.
Muzzy