Cus nie chodzi dobrze

Autor: Czekista (wittmann_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 01:34:37 MET DST

Mam plyte Assus CUSL-2, P-III 800, WinFast GF2 MX, SB Live.
Po wymianie dysku na IBM 30 MB zainstalowalem standardowo Win98 i cale to
badziewie - drivery.
Widze na grupie, ze problemy mam standardowe:
UDMA nie chodzi bo jak laduje drivery plyty glownej to Windows szaleje, a CD nie
ma DMA.
Jak nie laduje driverow plyty to przy ustawianiu DMA przy CD i DVD (mam dwa
napedy) komp twierdzi, ze i tak mi to nie pomoze. Nie mowie juz ze obraz w DVD
ledwo sie ratuje przed wylotem za okno.
Oprocz zlomowania co z tym kur... zrobic?

Berger

KMOZ

wittmann_at_priv5.onet.pl