Re: Plyty ECS opinie?

Autor: Bartus (wbartus_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 00:14:24 MET DST

Na ECS zlozylem cala mase kompow i Celkami i z Pentakami
I uwazam ze calkiem niezle sie sprawuja - w wielu aplikacjach sa
porownywalne z lepszymi i drozszymi
Z cala pewnoscia sa niezawodne - spokojnie chulaja i nie ma problemow z
zadnymi przerwaniami
Jak na razie zadna do serwisu mi nie wrocila - czyli sa bezawaryjne (mowie o
okolo 150 egzemplarzach).
Badziew? Mowia ci ktorzy przeczytali jakies testy a nie sprawdzili sami...

Pozdrawiam,
Bartus

Użytkownik Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9a03pp$352$1_at_news.internetia.pl...