ATI DVD Player i SB Live 5.1 ?

Autor: Marcin Szydlowski (szydlo_at_gdynia.serw.net)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 23:36:41 MET DST

Witam
Czy ktos moze mi napsac czy ATI DVD Player ma mozliwosc wypuszczenia
zdekodowanego dzwieku Dolby Digital przez wyjscia analogowe SB Live 5.1?
Chcialbym ogladac filmy DVD sluchajac dzwieku na zestawie glosnikow Creative
DTT2200 podlaczonym do Live 5.1 i ciekaw jestem czy bede mial tam pelne AC3.
Slyszalem ze ATI DVD Player ma tylko dzwiek stereo czy to prawda?

Dzieki za posty

Pozdr
Marcin