Linux psuje dyski?

Autor: Fred (fryderyk_at_inetia.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 22:46:28 MET

Było to tak:
Chciałem zainstalować Linuxa. Więc botuję z cd i po kolei robię to co
program instalacyjny dyktuje.
Założyłem partycje linuxowe (root,swap,extended) i ok. Linux pracuje.
Ale po pewnym czasie chciałem powrócić do Windows. Więc usunąłem partycje
Linuxowe, założyłem
fat32 format i instaluje ME.
Niestety przy uruchamianiu komputera zamiast ładować się Windows komputer
pisze Lilo boot:... i próbóje
uruchomić linuxa.
Co mam zrobić by na powrót móc pracować w windows. Założyłem nawet system
NTFS myśląc, że coś to zmieni ale nic, po ponownym założeniu fat32 i
instalce windy przy uruchamianiu lilo boot:
Chyba jest jakiś sposób by to naprawić. Proszę o pomoc.