Odp: Monitor CTX - czy nie wpakowałem się w jakieś g...

Autor: Maciej Przyboś (maciejp_at_interecho.com)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 22:29:10 MET DST

> co sądzicie o monitorach CTX (VL700)?
> już go z ropedu kupiłem, ale chce wiedzieć co mnie może czekać w
przyszłości
> ;)))

To przeczytaj:
W Polsce dystrybutorem CTXa jest AB. Sprzet do serwisu dealerzy oddaja
samemu do SPEDPOLu i wysylaja na koszt AB do Wroclawia (taka ma AB umowe ze
Spedpolem)
Dosc czesto jestem na jednym z terminali Spedpolu, i nie ma dnia zebym nie
widzial kilku monitorow CTX przygotowanych do wyslania lub odebrania z
serwisu :((

Maciej