Abit Be6II i pentium III 800

Autor: Artur Frydel (frydel_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 22:05:17 MET DST

Witam.

Mam zamiar kupic procesor pentium II 800 i zastawiam sie jaka nabyc
wersje. Ta taktowana 100 czy 133MHz?? Moja plyta to Abit BE6II (wersja
z kontrolerem Hpt366).
Co radzicie? Mile widziane wszelkie uwagi i opinie, szczegolnie ludzi
ktorzy eksperymentowali z takimi konfiguracjami:)

Dodam jeszcze, ze najwazniejsze dla mnie, to stabilny system. Nie bede
sie bawil w overclocking.

--
Bzyk
" Czyż ważne z kim się jada, byle kuchnia była dobra."