Re: Dwa windowsy w komputerza - jak?

Autor: Edel (edel_at_poland.com)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 21:19:26 MET DST

Po co sie bawic w niestworzone patenty oparte tylko na 9x?? Zainstaluj
najpierw Win9x (dowolny 95, 98 lub Me) na pierwszej partycji sformatowanej
na FAT 16 - moze miec do 2,4 GB. Partycje na FAT 16 ustawiasz programem
FDISK. Potem z pulpitu Windows odpal instalatora NT Workstation (jesli nie
masz napisz do mnie na priv'a). NT bedziesz mial do pracy a Win9x do gier.
Jesli potrzebujesz wiecej szczegolow pisz - edel_at_poland.com

Pozdrowionka
Edel