Re: Ktora plyte wybrac ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 14:52:35 MET DST

Niejaki(a) Przemyslaw Maciuszko <sal_at_irc.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:
> O dziwo wszystkie elementy wziete osobno do innych kompow (plyta, pamiec,
> procek, karta graficzna) dzialaly idealnie i bezproblemowo :(
> Ot po prostu przejechalem sie na AMD no ...

chwila no... na pewno na AMD? Skoro wszystkie osobno dzialaly a razem
nie, to nie wina procesora... bo procesor osobno tez chodzil... sam to
powiedziales...

pozatym nie lepiej kupic tanszy procek jak do gier? taniej Cie to
wyjdzie bo upgrad i tak bedziesz musial zrobic... za jakis czas...

dalej - jesli komp na duronie by sie wieszal to masz gwarnacje i do
sklepu. Pozatym na intelu mi sie tez winda 98 wieszlaa po kilka razy
dziennie. Teraz jade na Win2k i wszystko chodzi bezporoblemowo...

pozatym jaka plyte glowna mial tamten zestaw? jakis noname?

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|