Creative SB Ensoniqe

Autor: tramer (tramer_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 19:20:59 MET DST

witam...

właśnie wsadziłem do kompa to cuś... na dołączonych
sterach chodzi dobrze (chociaż nie do końca - zachowuje
się, jakby miała jeden kanał - puszczę muzykę z mp3
albo cdda i nie słyszę innych dźwięków! - czy ona ma
tak zawsze?). i teraz... wszedłem na stronę Creative'a
a tam dwa komplety sterów - dla SB PCI ogólnie (w tym
właśnie Ensoniqe) albo tylko dla Ensoniqe jednak to są
zupełnie inne stery!! które wybrać? no i jeszcze jedno.
zainstalowałem jedne i drugie - i strasznie zaczęły mi
basy "popierdywać" nie do wyregulowania... musiałem
wrócić do starych sterów i tego "jednego kanału" ... :-/

..~~//
--tramer.<sorry, no bonus...>