(nie)szczesliwy posiadacz Europe Online

Autor: Marcines (msmialowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 21:33:23 MET

Witam!
Od kilku dni posidaczem Europe Online jestem. Przyslali a jakze karte i cd z
instalacja (szkoda ze musialem zamawiac przez znajomych w Danii hehe).

Sygnal jest TV i radio moge ogladac/sluchac ale co zrobic zeby chodzil Inet
za chinskiego luda nie wiem! Probowalem juz wszystkich mozliwych ustawien z
proxy i nic - tzn. nie IE z uzyciem proxy z niczym sie nie laczy :((( Coz
robic? Czy na przyklad potrzebne sa jakies zmiany w ustawieniach laczenia
sie z providerem? Czy moze u siebie proxy trzeba postawic na kompie?

Help my pliiiiiiz! Marcines