Re: Jaki procek i plyta (szczegolowo)...

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 16:30:30 MET DST

> >Moge kupic za (netto):
> >
> >Celeron FCPGA 600 / 66 OEM - 252zl
> ten !
>
> >Pentium III FCPGA 700/100 BOX - 530zl
> ten !

Jak oceniasz wydajnosc prockow CII i PIII
o takich samych zegarach?

> cel2 600_at_900 powinien poojsc na 1.9V i coolerku za 50zl
> p!!! 700 mialem @1000mhz przy 1.9 i coolermasterze

Co do krecenia to mam dysk Fujitsu, a on nie chce sie krecic na
wiecej niz 66MHz...

Jeszcze jedno - P2B nie ma chyba zmiany napiecia?

> P2B -ta co masz !!! , jaki ma revision ?

Niestety chyba oczko za niski by poszedl CII -
sprawdze, jak sie zresetuje czyli za pare godzin,
w tej chwili w tele mieli sie sporo roboty.

Pytam tez o plyte, bo mam okazje sprzedac moje klamoty...

QbA