Problem z dwoma dyskami na jednej tasmie UDMA100

Autor: Mietek K. (mniecio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 21:04:19 MET

Witam
Mam problem z podpieciem drugiego dysku do tasmy UDMA100. Sytuacja wyglada
tak, ze masterem jest IBM DTLA 7200 45Gb, a jako slave chce zrobic kieszen,
tyle ze mam stary dysk MODE 3 WD Caviar 850Mb. Gdy go podpinam, nie ma
zadnego dysku. Sytuacja jest o tyle dziwna, ze w biosie wszystko jest w jak
najlepszym porzadku, tzn. znajduje oba dyski poprawnie, ale w tabelce gdy
system startuje nie ma ich. Taka sama sytuacja jest w przypadku ZIPa 100
IDE, gdy go podpinam do tej tasmy. Probowalem wszelkich kombinacji zworek i
nic... Nie sprawdzalem jeszcze innego dysku, ale nie sadze zeby to bylo to.
Plyta: ASUS CUSL-2C, PIII 866 133

Pozdrawiam
Mietek
mniecio_at_poczta.onet.pl