Re: Czy to już koniec?

Autor: lukas3339 (lukas3339_at_kulturystyka.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 14:57:08 MET DST

Użytkownik "Adam" <alien12_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam i pozdrawiam
> Panowie - apeluję o chwilę zastanowienia.
> Mam SBLive! na płycie VIA Apollo Pro - w wielu grach dźwięk jest
nieczysty;
> przy nagrywaniu przez mikrofon ciągle coś trzeszczy. Prosiłem już jakiś
czas
> temu o pomoc i kilka pomysłów było. Wgrywałem updaty do SB i VIA, Livewary
> 4w1. Żadnych rezultatów.
> Może jeszcze macie jakieś pomysły?
> Czy mam ten zestaw wyrzucić do kibla...( ?! )
> Adam

> [...]
przynajmniej czy to karta czy moze cos innego. Moze to kwestia softu? Mnie
kiedys trzeszczalo z powodu winampa, po przeinstalowaniu przeszlo ( no ale
ja mam nie karte dzwiekowa ale "cos" zintegrowane z plyta). Moze ponowna
instalacja windy pomoze. A sprawdzales kabel od glosnikow? To pare sugestii
ktore mi sie nasunely. Moze pomoga moze nie, no ale chyba nie zaszkodza :-)
pozdrawiam
lukas3339