Re: Dobre 2D i szybkie 3D

Autor: Piotr (pchleborz_at_energopomiar.com.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 14:08:37 MET DST

Tomasz T. <2000t_at_wp.pl> wrote in message news:99v29b$5nb$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Moje pyatnie dotyczy kart graficznych. Czy jest jakis zloty srodek ?
> Tzn karta o ostrym dobrtm obrazie w 2d i dobrej akceleracji 3d ?
> Z tego co slyszalem to niestety GF2MX nie moze sie pochwalic

> jakoscia obrazu w 2D - przy wiekszych rozdzielczosciach sa plamy zamiast
> tekstu.

Przecież karty z tym chipem w zależności od producenta różnią się cenowo w
granicach 300zł, co do różnicy jakości to sam sobie odpowiedz ....

> Znowu ATI jest ogolnie niezabardzo.

Nie za bardzo ??? IMHO przewyższa nawet karty ELSA w jakości obrazu na
typowym odswierzaniu (100/85 Hz). Proponuje Radeona, ale tego 32 Mb.
Sprzedajemy głównie ELSA i ATI:
ELSA - dla snobów oraz b. wymagających użytkowników - aplikacje CAD
ATI - dla normalnych ludzi, którzy także lubią pograć
Inne - tylko na wyraźne życzenie klienta

Do, historii już przeszły problemy NVIDIA kontra chipsety VIA (BTW tych
ostatnich także unikamy i nie polecamy pod intela).

> Ogolnie chodzi mi raczej o przedzial kart do 600 zl - absolutne max.

bez komentarza.