Laptop i PIN

Autor: Robert (milukr_at_wp.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 11:21:52 MET DST

Witam
Posiadam służbowego laptopa FujitsuSiemens E Series posiada on takie
zabezpieczenie które przed włączeniem komputera prosi o podanie PIN kodu,
nieswiadomy konsekwencji włączyłem to zabezpieczenie (włącza sie to
programowo z poziomu Windows) i lipa - nie znam kodu, poniewaz programem
tylko się bawiłem. Zanim oddam maszynke do serwisu proszę o pomoc, może ktoś
z Was zna metode uruchomienia komputera?

Pozdrowienia Robert