IP Masquerading, komputer w sieci widoczny z Internetu?

Autor: Oxygene (oxygen4_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 10:52:43 MET DST

Koleś ma netmeetinga (czy co tam innego, jeden *), i chce mnie wywołać,
Jestem w sieci z IP Masqueradingiem i normalnie nie widać mnie z Internetu.
Co on ma wpisać w adres, żeby mnie wywołać? Serwer ma jakiś adres IP ale to
oczywiście nie chodzi (bo i nie ma prawa). Dzięki za podpowiedź.

--
oxygen4_at_poczta.onet.pl