Re: Czy Athlony (slotA) albo Thunderbird kreca sie na 133 MHz ?

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 10:37:04 MET DST

ktos wrote:
[...]
> tak to czy wszystkie , czy tylko te troche wolniejsze ? Czy procesory na
> slot A uda sie zapuscic na 133Mhz , ktore plyty/chipsety umozliwiaja prace
> na 133 (na socket A to oczywiscie KT133A) .

Mam Slot A i czy procek pójdzie na 133 to nie mam pojęcia. Najwyżej
udało mi się odpalić na 112 (niezbyt stabilnie), ale nie sądzę by była
to wina procka - nie przegrzewał się, wyłączenie L1 i L2 ani
podniesienie napięcia nie zmieniło sytuacji. Po prostu inne komponenty
mam mało sprzyjające kręceniu magistrali. Płyta K7V, magistrala do 150 i
w BIOSie możliwość zmiany taktowania L2.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm