Re: 128 MB RAM

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 20:02:02 MET

> wszystko zalerzy od sklepu...
>
> najlepiej idz do najtanszego sklepu w miescie i tak kup.

zazwyczaj tak robie... akurat ram'u mam dosc i pytam sie z czystej
ciekawosci. widze jednak ze jak chce sie dowiedziec to musze isc na spacerek
:(( a metro zapchane, autobusem strasznie dlugo, w tramwaj nie jezdzi na
moje osiedle, samochodem trzeba stac po 5h w w korkach :)) nic tylko w
srodku zimy isc piechota... ach ten rzeszow - kocham to miasto !! :))