Re: celeron 433

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 29 Mar 2001 - 09:18:45 MET DST

> ja kupilem taki z przelotka, wentylatorkiem i gwarancja za 250

Zobacz na www.mint.com.pl tam mozna jeszcze kupić C433 nowego za 272,83 więc
gościu który dał 250 PLn za uzywanego stanowczo przepłacił. Mysle ż ejeżeli juz
koniecznie chcesz kupować a procesor jest naprawdę OK (nie był zamocno
wymeczony) to cena powinna zawierać się w granicy 150 - 180 PLN tymbardziej że
bedziesz musiał kupić wiatrak i ewentualna przejściówkę.
Pozdrawiam
adadur