Re: poblem z abitem i SB128

Autor: Piotr S. (piopaw76_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 19:51:29 MET

Użytkownik "Maciek" <plutak_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> mam problem gdzy instaluje SB128 w komuterze z plyta abit kt7 istalacja
> przebiega pomyslnie nie ma zadnych konfliktow ale gdy odtwazam mp3 lub
midi
> zamiast dwieku slysze jakies trzeski badz tez nic a z kolei wave odtwaza
> choc czasami w polowie tez sie robi cisza
> prosze o pomoc?
> Pluto
ja mialem ten problem ale na plycie aopen na durnia
a sb128 mam na czipie CT5880 .
przez jakis tydzien od kupna te trzaski wystepowaly , potem komp mi padl i
przez miesiac sie ine odpalal , cos nie kontaktowalao chociaz go ze 3 razy
rozkladalem i skrecalem .
az pewnowgo dnia znow skrecilem i ruszyl , dzwiek byl OK w mp3 , trzaskimam
tylko w menu glownym Q3 .
w grze juz jest spox.
dziwne to wszystko
zainstaluj najnowsze 4in1 4.29