Re: IBM DTLA 45gb

Autor: robak (robal_at_mops.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 01:32:47 MET DST

> Tez jestem psoiadaczem i an arze jest OK ale one sa dosc padliwe...

no wlasnie slyszalem, ze na razie moze byc ok, ale problem dotyczy biosu
dysku, ktory w pewnym momencie moze uznac niektore sektory za uszkodzone,
mimo iz takie nie sa - podobno 90% dyskow z tej serii (dtla 45, 65 i 75) ma
ta wade, a moze sie ona ujawnic nawet po roku czy dwoch (!)

> Blad w pokazywaniu, etz go miewam.
>
> HDTach 2.61

wlasnie przetestowalem, moze porownamy wyniki ?
moj dziala w trybie udma 66 pod winnt 4.0
z zaznaczona opcja
zuzycie procka 7.9%
burst read 54,4 mbps
random access: 12.2 ms (troszke duzo)