Re: DYSKI TWARDE

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 01:04:13 MET DST

"Maciej" <maciejw_at_poczta.fm> napisał(a):
> Posortowane pod względem jakości:
> [...]

thx za info, ale mi chodzilo raczej o jakies nieco obszerniejsze
informacje (pisze prace dyplomowa i zostalo mi jeszcze
opracowac wlasnie te dyski)

wiec jakby ktos znal lokalizacje tychze informacji to bardzo prosze o
kontakt, bo na razie znalazlem tylko "suche" parametry tych dyskow:
- SAMSUNG 30 GB UATA 100
- SEAGATE 30 GB BARRACUDA II
- WD CAVIAR 60 GB UATA100
- IBM 61,4 GB 7200 OBROTÓW UATA100